Jobopslag

Spændende og alsidig stilling som økonomi- og administrationschef

Vores nuværende dygtige og afholdte administrationschef har valgt nye udfordringer, og vi søger derfor dig, der kan se dig selv som en del af en patientforening, der hvert år tilbyder rådgivning, samtaleforløb og gruppetilbud til berørte og pårørende, udvikler ny viden og stadigt søger at udbrede kendskabet til spiseforstyrrelser og selvskade.

Foreningen spiseforstyrrelser og selvskade er i løbet af de sidste 20 år vokset til i dag at være en anerkendt og veldrevet organisation med en omsætning tæt på 25 mio. kr. Vi har kontorer i Aalborg, Aarhus, Odense og Valby. Din dagligdag vil være på kontoret i Valby.

Om stillingen

Vi søger en kompetent chef til at lede det økonomiske og administrative arbejde i Foreningen Spiseforstyrrelser og Selvskade. Derfor er det vigtigt, at du har bredspektrede kompetencer indenfor økonomi, administration og HR. 

Som økonomi- og administrationschef bliver du en del af vores ledelsesteam bestående af i alt fem ledere, og i den daglige drift kommer du til at arbejde tæt sammen med direktøren, hvor du skal medvirke til at kvalificere økonomiske og administrative beslutninger. Det er vigtigt, at du glædes ved at være en del af en mindre og tæt samspillende organisation.

Da vores indtægter både er offentlige, private, fra fonde og fra medlemmer/støtter, skal du have kendskab til eller lyst til at håndtere projektbudgettering og regnskabsmæssig afrapportering til mange forskellige parter.
Dine konkrete opgaver bliver økonomistyring, budgetopfølgning, regnskab og løn, office management, samt fokus på sikker drift og prognoser. 

  • Bogholderiet fra A-Z, kvartalsregnskaber, projektregnskaber og budgetopfølgning
  • Udarbejdelse af årsregnskab i samarbejde med revisor
  • Ledelsesrapportering
  • Løn, ferie og HR-opgaver
  • Daglig drift, herunder GDPR samt diverse ad hoc-opgaver indenfor administrationsområdet
  • Leder for en deltids administrativ medarbejder og ansvarlig for kontakt til vores eksterne IT-konsulent, rengøring og meget andet

Dine kvalifikationer

Vi søger en kandidat, der har en relevant videregående uddannelse inden for økonomi. Vi forventer, at du:

  • Har stor indsigt i økonomistyring og controlling
  • Evner bestyrelses-, revisions- og direktionsbetjening
  • Har lyst og evne til aktivt at samarbejde med alle dele af foreningen
  • Tænker i Excel fra morgen til aften
  • Nyder en omskiftelig hverdag med mange små og store opgaver
  • Kender eller glæder dig til at lære at arbejde med programmerne e-conomic og Corpay

Vi tilbyder

  • Dygtige og meget motiverede kollegaer
  • En stilling med stort ansvar og mange udfordringer
  • Et godt og velfungerende ledelsesteam
  • Et godt socialt miljø, hvor trivsel har høj prioritet
  • En uformel og uhøjtidelig omgangstone
  • En god kantineordning

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn aftales på basis af din baggrund og erfaring. Du får kontor på Krumtappen 2 i Valby, hvor vores direktør og øvrige sekretariat også holder til. Stillingen refererer til direktøren.

Ansøgningsfrist er søndag den 2. juni 2024. Send din ansøgning med CV til info@spiseforstyrrelse.dk. Vi afholder første samtale 17. juni, og anden samtale afholdes 24. juni 2024. Vi forventer at indhente referencer mellem første og anden samtale. Vi ønsker at besætte stillingen pr 1. august 2024 og planlægger overdragelse fra den nuværende økonomi- og administrationschef i starten af august.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Laila Walther på 4045 2370 eller lw@spiseforstyrrelse.dk.